Ana içeriğe atla

Yarına umutlarla

İsyan ettim o kadar yağmur yağmıyor diye,
boşuna etmişim.
deli gibi yağıyor.

umut mu demiştik?
evet yağmur umut getirirdi.
ama olmadı.
yine başaramadım.
yakalayamadım umudu.

ellerimin arasından kayıp giderken bir umut daha barındıramadım içimde. oysaki ne çok seviyorum seni. herşeye rağmen açık bir kapı bırakmışken umuda; saniyeler içinde kaybolup gitti. yine aynı efkar yine aynı hüzün var içimde. sol tarafım yine alçıda. gittikçe tüm vücudumu saran ağrılar gün geçtikçe daha da derinleşiyor. beynimde başlayan sancı her saniye damarlarımdan kalbime ulaşıyor damla damla. her akan kanda bir sen ..
o - bu - şu derken biraz daha uzaklaşıyorsun sanki. korkuyorum. kaybedercesine sevmekten , benim olmayaşını bir kez daha hatırlatmandan korkuyorum. en iç katmandan başlayan bu hastalık, 1. 2. 3. jeolojik zaman derken yer yüzüne çıkıyor. poyraz biraz daha savuruyor seni bana. tenimi okşayan o esinti seni hatırlatıyor . dokunuşlarını, öpüşlerini..
yağmur tanelerinin aramıza girmesine izin verdiğin dakikalarda sigaramın dumanı gözümü yakıyor. dumandanmı gözlerim yaşardı yoksa gerçekten ağlıyormuyum bilmiyorum.
Beraber ıslansak.sarılsan bana hep benimmişsin gibi. kimseler olmasa etrafımızda. O an seni senden çok tanıyabilsem. sırılsıklam olurken o iki kelimeyi söylesen..
oysaki şimdi dudağımda dudağın yerine yağmur var..
iki kelimenin yerini dolduramayan aşk şarkıları var.
çıkıp gelsen şimdi.
seninim desen, durup düşünürüm belkide.
belkide sarılır ağlarım.
aşk dolu cümleler kur diyemem sana.
sevmiceksin biliyorum.
bile bile bağlanıyorum.
akan her gözyaşı yeni yeşeren bir ağaç sanki.
suladıkça sen kadar büyüyor içimde.
sen yapıyorsun bunu.
sen büyütüyorsun.
uzak dur dedikçe, gizli gizli geliyor yine bir kumaş parçası daha bağlıyorsun sonsuzluğa.
bazen uzun süre uğramıyorsun , kumaş parçaları sökülüp gidiyor yüreğimden.
yerine yenisini koymak istiyorsun olmuyor.
düğüm tutmuyor bu sefer.
aynı dala iki umut bağlanmaz.
taşıyamaz sonsuzluk seni.


çaresizlik bu.
doyasıya sevmek.



Bulamazsın benim gibi seveni.
Bulamazsın senin için öleni.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eylül akşamı ..

Belki benim kağıt bir şekilde döne dolaşa senin cebine girmiştir.. Aynı anda başka insanlara Seni seviyorum demişizdir. Mutlak güven duygusuyla başımızı Başka omuzlara dayamışızdır. Olamaz mı? Olabilir. ♥

Gülerken Gözleriniz Kısılmasın

Bazen düşünüyorum da en büyük yanlışı ben yapmışım sanırım. Uçsuz bucaksız bir ormanda kaybolmuş gibi hissediyorum kendimi.Yolunu bulamayanlarla aynı havayı soluyorum sanki o ormanda.Her şey birbirine benziyor.Birkaç adımda bir duruyorum.Etrafıma bakıyorum.Kendi çevremde dönüyorum.Tanıdık bir yüz , bir ses arıyorum.Bulamayınca kendi başımın çaresine bakmam gerektiğini anlıyorum.Buraya kadar nasıl geldiğimi hatırlamaya çalışıyorum.Her şey kesik kesik.. Zaman kavramını yitirmiş gibi ne öncesini ne de şimdiyi hatırlayabiliyorum.Korkuyorum.Kandırılıyorum belki de.İnanmam gerektiğini düşündüğüm doğrularım var.Yanlışlanabilir olsalar da bunu yapıcak kimse yok.Yalnız demeye de dilim varmıyor.Öyle de değil aslında.Bulunduğum ortamın, durumun getirilerine maruz kalıyorum.Çaresizim.Elimden gelen şeyleri uygulamaya kalktığımda boşluğa düşüyorum.İster istemez kendimi suçluyorum.Çıkış yolları hep bir şeyler kaybettirir karşılığında.Buna hazırmıyım bilmiyorum. Her başlangıcım bu sefer farklı olaca

Sana bana bize ..

Sen şimdi gidiyorsun ya halimi bir gram sormadan Ruhumu unuttun galiba olanlara zor dayansam da Lütfen şunu unutma Dayanamadığın anda Katlanamadığın zamanda Gururun son bulduğunda Umarım orda olurum Gerek var mı sence kaçıp gitmek ne çare Zor durumlarda bile kıyamadım ikimize Kıyamadım sevgimize..