Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum.

15.10.09

Üstü Kalsın


Ölüyorum tanrım

Bu da oldu işte.

Her ölüm erken ölümdür

Biliyorum tanrım.

Ama, ayrıca, aldığın şu hayat

Fena değildir...

Üstü kalsın...



hayatınızı bazen sadece O ' olduğu için seversiniz.. sadece düşünmek istediğini düşünmek istersiniz. hayaldir bu.Hayat değil ! yaşanılandan çok yaşatılan etmen olmuştur. bir zaman sonra farkına vardığınızda,iş işten geçmiş ; çoktan onu hissetmişsinizdir. nikotin değerinin üstündedir kanınızdaki,damarlarınızdaki aşk değeri. oranları birbiryle çarpar size böler.. oysaki siz bunu farketmezsiniz bile. imzaladığınız keşkeler dolu bir senettir. Filmin sonunu acı sonla bitirip ; bile bile ağlamaktır.

taki yalnızlık sizi sınayana kadar..

2 yorum:

  1. üstü kalacak mı sence?

    YanıtlaSil
  2. Çok isterdim.
    Kalmasını dilemekten başka ne yapabilirizki?

    YanıtlaSil

Ellerinizden öper :)