Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum.

24.10.09

meyan

Oğluum Ekrem wolf maçındada çok iyiydi. bu maçta patladın sonunda. kralsın yaaa. nası bir goldür o. yürüyerek gol attın oluum. canımsın yaa.

Es Es n'olduuu KARTAL mı koyduuuuu :b

ağlasammı gülsemmi karar veremedim dicem ama hala ağlıyorum lan. maçtan öncede ağladım sonrada ağladım. ne göz kaldı ne kalp.
ya tamamen çık hayatımdan yada hiç gitme.
neden tam ortada olmayı seçiyosun her seferinde.
dengesiz bi iklim buna uygunda bitki örtüsü..
başka bişey değil ya.

BeşiktAŞK ' tan öte değilsin o ayrı tabi.
herkese gider koyarım Kartalım için.
af yok !

biraz dumanım sanırım.
içerimm ben buu akşaaaammm.

yalnız varya acayip damara bağladım.
müzik zevkim değişti 4 eylülden beri.

*

Aklım başımda değil ki
Sebebini bilmiyorum
Bize nazar deydi inan
Adım gibi biliyorum

Yine bana haram geceler
Senin için ağlıyorum
Yar yine bana haram geceler
Senin için ağlıyorum

Yanıyorum, yanıyorum
Ah yanıyorum, yanıyorum
Yar yine bana haram geceler
Senin için ağlıyorum
Yar yine bana haram geceler
Senin için ağlıyorum


içmeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ellerinizden öper :)