Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum.

6.10.09

Bendeki Benler


Bir ben var benden öteye.içini bilmediğim;gittikçe dibe vuran,vurdukça canımı biraz daha yakan..Artık anlamaya çalışmıyorum.düşündükçe,bir sonuca varmaya çalıştıkça dahada kayboluyorum sende.sakarlık konusunda önde bayrak sallayan insanlar gibi hayat nereye savurursa oraya gidiyorum.

Kader ; insanın kendi seçimleri doğrultusunda ne cehenneme giderse gitsin peşini bırakmayan şanssızlık olarak anılır. oysaki kaderin birde kankası vardır."Kaderden"dir derler.bilir misiniz ? işte bu kaderden sözcüğü çok şey ifade eder aslında.kaderden sözcüğünün hakim olduğu hayat - hayat değildir.kendi hayatınızda başkasının hükmüdür.
Kaderinizi kendi seçimleriniz değil,başkalarının seçimleri belirler.onların hayatlarıdır aslında bunlar.sizin adınıza verilen kararlar , aslında onların hayal ettikleri,onlarn kaderi olurken;uygulamaya koyamadıkları yada bu saatten sonra koyamicakları,
yazıp,ancak başrol oynayamadan yönettikleri film serileridir bunlar.

bu zaman zarfında hem sizi yorarlar hemde kendilerini.. hiç bir zaman önüne 3-5 Vcd koyup istediğini izle dediklerini göremezsiniz. çünkü hepsinin başrol karakterinde siz varsınızdır.

2 şık kalmıştır geriye..
ya sadece siz öleceksinizdir,

yada hem yazan yöneten hemde başrol oyuncusu ölecektir.
sonuç hep aynıdır.
oyunu oynayan değil yöneten kazanır.


ya kaderden ; ya kaderden ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ellerinizden öper :)