Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum.

5.10.09

hasta olmak

Bildiğin hapşırıyorum.
insanın gözleri kapanıyo böyle bi rahatlıyosun falan..
hasta olmayı özlemişim yahu
elimde peçete,bi yanımda telefonlarım,elimin altında klavyem
millete sövüp duruyorum
yarın okulda var.
2 gün ardarda 6 saat dersten sonra bide okul çekilirmi ya.
sabah git sıraya gir,sonra sınıf defterini al yukarı çık,sonra yoklama al..
ohhooo.
şimdiden üşendim lan.
dershaneyede makara olmasa gitmicem zaten.
tabi sadece makaramı ? neyse.
üzerimde bu muhteşem hastalığın tatlımsı bir yorgunluğu var.
o yüzden yorganıma sarılıp yatmak istiyorum şuan.
ve ardı arkası kesilmeyen mesajlara cevap vermek istiyorum artık
öldürücekler yoksa beni.

xoxo *

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ellerinizden öper :)