Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum.

24.10.09

BJK- Es Es

Kanımız siyah beyaz akar o ayrı.
aşkından ölünür o da ayrı.
ama abi hastayım es es ' e ya.
heriflerde hem görsel hem işitsel şov var.
delisi olduk.
zaten öyleydik.

bu akşamda karşı karşıyalar.
hiç istemezdim böyle bi durumda olmak.
ama tabi bize her yol paris arkadaşım.
alayına isyan BEŞİKTAŞlıyız.

yalnız bu maçtada M.Denizli yine korkaklık yaparda son 10 dk 3 oyuncu değitirirse ben kafayı yerim. korkma hoca ya korkma ! herifler o kadar ısınıyolar hazırlanıyolar. boşunamı. zaten ferrari sivok falan aldı başını gidiyo yavrularım son maçta çok iyiydiler. Telloda öncekimaçlardabiraz performans düşüklüğü vardı ama wolf. maçında oda iyiydi. Ekrem dağ aştı kendini koşuyo herif. o herifi seviyodum zaten. bide holosko iyileşse hani diyorum. ahh ahh. hee bu arada Ernst 'i de unutmam yani. adam geldiğinden beri durduraksız koşuyo oyun oynuyo. helal koçusu.

bu arada Delgado nie oynamadı lan ; 2. yarı oynatılacağı yazıyordu.

neysee hazırlanmalıyım. maç izlemeye gidicem.

Saldır Beşiktaaşıımm !


saldır kartalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ellerinizden öper :)