Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum.

3.7.10

Can sıkıntınız gider belki :)

Kurallar şunlar:
- Bir grup veya şarkıcı seç
- Sorulara sadece grubun veya şarkıcının şarkılarının isimleriyle cevap ver
- 5 kişiyi mimle


" Sokrat ST "


- Dişi misin erkek mi?

* Hangimiz

- Kendini tanıt!

* Yabancı gelebilir

- İnsanlar senin yanındalarken ne hissederler?

* Yerin ayrı

- Bir önceki ilişkini nasıl anlatırsın?

* Adını mırıldanırım

- Şu anki ilişkini tanıt.

* Anlam veremedim

- Şu an nerede olmak isterdin?

* Anlamı yok

- Aşk hakkında ne hissediyorsun?

* Hayaller kurduran dünya

- Hayatın neye benziyor?

* Toz pembe değil

- Bir dileğin olsa ne isterdin?

* Şarkı yada mektup

- Mantıklı bir şey söyle.

* Elveda

1 yorum:

  1. - Dişi misin erkek mi?

    * Atom Karıncayım.

    - Kendini tanıt!

    * Buluta aşık Atom Karınca

    - İnsanlar senin yanındalarken ne hissederler?

    * '' Onlara sormak lazım derim ''

    - Bir önceki ilişkini nasıl anlatırsın?

    * Adını bile unuttum.

    - Şu anki ilişkini tanıt.

    * İlişik ilişki yaşıyoruz.

    - Şu an nerede olmak isterdin?

    * Bulutlarda.

    - Aşk hakkında ne hissediyorsun?

    * Anlam-sız.

    - Hayatın neye benziyor?

    * Kelebeğin ömrüne.

    - Bir dileğin olsa ne isterdin?

    * Ondan nefret etmeyi.

    - Mantıklı bir şey söyle.

    * Hayat onsuzda güzel.

    YanıtlaSil

Ellerinizden öper :)