Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum.

11.7.10

Al benisi var :)


Adam fena aga.
House MD dizisinden tanıdığımız Hugh Laurie.
2006 ve 2007 yıllarında House MD dizideki rolü nedeniyle Altın Küre'de En İyi Erkek Oyuncu ödülüne layık görülmüştür. Ayrıca bu rolüyle 2005 yılında Emmy Ödülü' ne de aday gösterilmiştir.

Bu gördüğünüz karizmatik herif İngiliz aktör, komedyen ve yazar.
Başarılarından dolayı içten tebrik etmekle kalmayıp en içten sevgilerimide yolluyorum..

Tarafımca seviliyorsun dostum !

3 yorum:

  1. Bende sevmek ve takdir etmekteyim kendisini.
    House dizisine ise bayılıyorum.
    Aynı benim geçen seneki halim.Yalnız benim sol ayak sakat.Tek farkımız.
    (Bende doktorum,çaktırmıyorum.)

    YanıtlaSil
  2. aradaki 7 farkı bul deseler bulamazlar yani :)
    burdan bakınca çocuk doktorunu andırdığın kesin zaten :)

    YanıtlaSil
  3. Tek farkımız var onuda söyledim zaten.
    Çocuk doktoru,ahah. .)

    YanıtlaSil

Ellerinizden öper :)