Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum.

26.9.09

Tribün özlemi

Bir özlemler içerisindeyim.
dişi kartalımı özledim.
ahh sisss.
görmeliyim.
maça gitmek istiyoruuum.
kafa dağtmaya ihtiyacım vaar.
off offf.
beni bu boşluktan anca bi maç kurtarır.
kapalıya gidemiyoruz yeni açık olsun mümkünse.

rakı-balık dinliyorum bu ara çok pis sardım.
takıııılll ağıımaaa canıııımmmmm
tadıınaaa bakacaağıııımmmm

off neyse.

2 yorum:

  1. takım kotu maca gıtsen ne olur:D bu hafta bayızda 3 puan aldık yoksa onuda alamazdık..

    YanıtlaSil
  2. yarına son dakikalar.
    son umutlar.
    csk maçınıda alamazsk yazk bize.

    YanıtlaSil

Ellerinizden öper :)