Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum.

26.9.09

Cousin *

bir kayıp daha verdi bu yürek.
sabah 8 sularında bi can daha koptu benden.
içim buruk.
şmdiden özlemekteyim.
ağlamicam diye söz vermiştim.
yapamadım.
trene bindi.
camdan bakarken ağlamaya başladım.
koşa koşa trenden indi.
1 dk vardı trenin kalkmasına.
sımsıkı sarıldı.
-bırakma beni dedim.
-bende bırakmak istemiyorum ama gitmek zorundayım biliyosun dedi.
-biliyorum dedim.
-gidiyorum dedi.
-peki dedim.
bindi.
dayıma sarıldım.
ağladım.ağladım.ağladım
film gibi dimi ?
keşke öyle olsa.
keşke final sahnesi olsa.yaşansa bitse mutlu sonla.
ama olmuyo işte.

mesaj geldi.
gökhan özen çalıyormuş radyosunda.
" aaah ne farkeder yanımda yoksan kalbim seninle.."

benimde.
benimde kardeşim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ellerinizden öper :)