Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum.

11.8.10

ps *

Küçükken farkına varmadığınız ya da söyleyemediğiniz aşklarınızı , yıllar sonra görmek değişik bi duygu. Aşkın en temiz, en masum halini görürsünüz onda. Kavgalarla aşık olduğunuz kişinin şimdi çok daha farklı konumlarda olmasıda acıtır canınızı. " Bulabildin mi sonunda huzuru, aradığın mutluluğu ? " diye sorduğunuzda etkiye tepki olarak onunda sizi merak ettiğini düşünürsünüz. Yanılıyorsunuz. Çocukluğunuzdan beri kalbinizin en güzel yerinde sakladıysanız onu ve bunun karşılığı olarak sizin verdiğiniz değerin aynısını bekliyorsanız ; boşuna beklemeyin derim.


O kadar sene boyunca herkese sorduysanız onu,
bulduğunuzda adı hala en tatlı aşkla dökülüyorsa dilinizden,
sarıldığınızda başınızı onun omzuna koyup gözlerinizi kapatabiliyorsanız,
nefesindeki sıcaklığı hissedebiliyorsanız ;
benim onu sevdiğim gibi sizde sevebilirsiniz ..



Evet ,
Seni seviyorum - 

2 yorum:

  1. en saf aşklar küçükken yaşananlar sanırsam.zaman ilerledikçe her şey berraklığını kaybediyor şu dediğimiz büyük aşklar bile..yazıyı okuyunca aklıma hemen ilhan şeşenden gördüğüme sevindim geldi benden bu yazıya gelsin :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim (:
    çok iyi oldu :)
    küçükken sevdiğimizi söylemeye utanıyorduk, şimdi söyleyene inanmıyoruz..

    YanıtlaSil

Ellerinizden öper :)