Ana içeriğe atla

Ah peaceful melody - sing with me

Cumartesi günü dershanem başlıyo. hemde sınavla. Olmaz arkadaş böyle bişey ya ! Ulan bi nefes aldırmıyosunuz ya. He bu arada bu gün kötü bir haber aldım. Hemen paylaşmak istiyorum. Doruk beyle yine aynı dershanedeyiz. Kurtulamicam ben bu çocuktan. Unutmama neden fısat vermiyosun yaa neden. Bende insanım da bi yere kadar dayanabilirim başkasını sevdiğini söyleyişlerine, ya da bu gibi tavırlarına. Bile bile lades böyleside.

Bir kere olsun şansım yaver gitmicek benim. Taşla dolu yollarda yürüyorum sayenizde.Annemin dırdırındanda bıkmış durumdayım. Lanet olası sınavada nerdeyse 1 sene var. Kutulmak istiyoum artık hepsinden. Geçmişte bırakmak istiyorum herşeyi. Ailemden kimseyi hatırlamakta istemiyorum arkadaş. İstemiyorum ya. Kimseyi görmekte istemiyorum. Zorla mı ?! Bakın işinize. Neden bütün gün benimle uğraşıyosunuz anlamıyorumki .


Bu arada ben hala ders çalışamıyorum :D
iyi iyi böyle giderse bulunduğum şehirdeki lanet olası Kocaeli Üniversitesini bile kazanamicam :)
Yazık halime. şuan harbiden acıdım kendime. çok büyük hayalleim vardı lan !
Lanet olsun diyesim var.
diyorum lan diyorum işte.
Lanet olsun !


Saniyelik bi mutluluk yaşadım :D
eğlendim falan :)
neyse karnım ağrıyor yeter bu kadar.

Dinlemenizi tavsiye ederim ..

Jason Marz - im yours / iyi geliyor be :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eylül akşamı ..

Belki benim kağıt bir şekilde döne dolaşa senin cebine girmiştir.. Aynı anda başka insanlara Seni seviyorum demişizdir. Mutlak güven duygusuyla başımızı Başka omuzlara dayamışızdır. Olamaz mı? Olabilir. ♥

Gülerken Gözleriniz Kısılmasın

Bazen düşünüyorum da en büyük yanlışı ben yapmışım sanırım. Uçsuz bucaksız bir ormanda kaybolmuş gibi hissediyorum kendimi.Yolunu bulamayanlarla aynı havayı soluyorum sanki o ormanda.Her şey birbirine benziyor.Birkaç adımda bir duruyorum.Etrafıma bakıyorum.Kendi çevremde dönüyorum.Tanıdık bir yüz , bir ses arıyorum.Bulamayınca kendi başımın çaresine bakmam gerektiğini anlıyorum.Buraya kadar nasıl geldiğimi hatırlamaya çalışıyorum.Her şey kesik kesik.. Zaman kavramını yitirmiş gibi ne öncesini ne de şimdiyi hatırlayabiliyorum.Korkuyorum.Kandırılıyorum belki de.İnanmam gerektiğini düşündüğüm doğrularım var.Yanlışlanabilir olsalar da bunu yapıcak kimse yok.Yalnız demeye de dilim varmıyor.Öyle de değil aslında.Bulunduğum ortamın, durumun getirilerine maruz kalıyorum.Çaresizim.Elimden gelen şeyleri uygulamaya kalktığımda boşluğa düşüyorum.İster istemez kendimi suçluyorum.Çıkış yolları hep bir şeyler kaybettirir karşılığında.Buna hazırmıyım bilmiyorum. Her başlangıcım bu sefer farklı olaca

Sana bana bize ..

Sen şimdi gidiyorsun ya halimi bir gram sormadan Ruhumu unuttun galiba olanlara zor dayansam da Lütfen şunu unutma Dayanamadığın anda Katlanamadığın zamanda Gururun son bulduğunda Umarım orda olurum Gerek var mı sence kaçıp gitmek ne çare Zor durumlarda bile kıyamadım ikimize Kıyamadım sevgimize..