Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum.

18.8.10

öss moduna girmek.

Deli gibi test çözüyorum lan.
kendim bile inanamadım bu duruma. sabahın 8 inden akşamın 5 ine kadar dershanediyim.
İlk 6 dersim var sonra etütlerim var.
eve gelincede biraz dinlenip tekrar teste oturuyorum.
vay halime yani.

bu sebepten dolayıda nete fazla giremiyorum.
bloğumada arada bakıyorum 5 dk yı geçmiyo.

blog okumayı özledim ama ya.
Caneeerrr  en çokta senin bloglarını .D
sayende gülüyodum artık o da yok :)
tabi takip ettiğim bi kaç güzel insanı daha..

neyse ben arada bakarım yine.
öptüm.

2 yorum:

  1. Yazamıyorum ki ben artık.
    Eheh.

    Kolay gelsin.
    Günde 300-400 soru çözsen yeter ya.

    YanıtlaSil
  2. Bazen onu bile geçebiliyo.
    ama gel görki her zaman olmuyo o :)

    iyi bari aklım kalmaz .p

    YanıtlaSil

Ellerinizden öper :)