Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum.

9.12.09

ctrl

Bilgisayarım bozuk yine.
ulaşamıyorum buralara. ayda yılda bir açılıyor. yazabildikçe yazmaya çalışıyorum.
yorucu bi hafta geçiriyorum. sınavlar,okul,dershane,arkadaşlar ve lanet olası aile falan derken kafam duman geziyorum.
yine aram açıldı annemle. okuldan aramışlar kızınız okulda sigara içiyo diye. ulan tamam sigara içtiğimi biliyosun cenk bey. anladın uyardın beni. bide bunun üstüne gidip yalan dolan şeyler söylüyosun annemlere. ztn içmiyorum diye biliyolar evdekiler. yangına körükle gidiyosun. ki ben okul tuvaletlerinde sigara içenlere kızan bi insanım..
Gelde kavga etme şimdi okul idaresiyle. mümkünmü kardeşim. rahat huzur veriyolar mı.

neyse ~

Bu ara uçurum kenarlarında dolaşmaktan yanayım.yada buna mecbur bırakılıyorum.
moralimi bozmak için özelliklemi sınav öncesi ders saatlerini seçiyolar anlamıyorum.bu arada sınavlardan çakmış durumdayım. 5 zayıfla rekor üstüne rekor kırıyorum. tek yüksek notumun 95 olup onunda geometri olması kimseyi şaşırtmadığı gibi beni de şaşırtmıyor =))

kafam karışık.
doğrumu yapıyorum yoksa yanlışlar mı daha cazip geliyo bilemiyorum. gerçekleri görmesine görüyorumda ; ya söylediğimde tamamen kaybedersem.. bunu göze alamıyorum işte. onca göz yaşını göze alıyorum ama onu kaybetmeyi alamıyorum. hata yapıyorum biliyorum. ama şuan , yani en azından son 4 aydır cazip gelen bu.

N'apıyorum ben ?


düzenli bi hayatı,
sevdiklerimle beraber olmayı,
gülmeyi,
mutlu olmayı..
ve daha sayamadığım bi çok şeyi özledim sanırım..


Aloha..

1 yorum:

Ellerinizden öper :)