Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum.

8.11.14

Hayatımın Gri Kısımları

Bu aralar ruh halim tam bir Ebru Gündeş. Dertler benim çile benim takılıyorum. Sorsanız dünyanın en büyük derdi bende. Nankörüm nankör. Dışardan flash tv gibi görünen ruh halim, içime bakıldığında samanyolu'nu yansıtıyor. Anlamsız bir şekilde hayatın sillesini yemiş gibi hissediyorum. Ve tabi ki her yazımın bir kısmında geçen ' insanları anlayamadığım ' kısmı bu yazımda da mevcut.

Sırf Ebru Gündeş gibi hissettiğim için  yazmak istedim. Gönül isterdi ki sesim de bu kadar gür olsun şarkılarla anlataydım derdimi. Ama tabi ki standart bir insan sesine sahip olduğumdan bu işlere devam etmedim. Evet devam etmedim diyorum çünkü küçük çaplı - duşta olsun, yayına girmeden önce stüdyoyu hazırlarken olsun, yemek yaparken olsun - denemelerim oldu. Baktım hayran kitlem azalıyor hemen bu işleri bırakıp medya hayatıma kaldığım yerden devam etmeye karar verdim.

Medya hayatı demişken, allahınız varsa ya da ne biliyim her neye inanıyorsanız girmeyin bu amına koyduğum sektörüne. Ne iş var ne de para. Hayatta torpilsiz olanlar olarak sömürülmeye ve köle gibi çalıştırılmaya mahkum bırakılıyorsunuz. Baba bi torpiliniz yoksa küçük kanallara ya da belli başlı gazetelere mahkumsunuz. Zevk işi. Valla zevk işi. Ben kaçanı bile gördüm. Diyosanız ki ben paramı 2-3 ay gecikmeli alsam da olur, hatta ve hatta cüzii miktarlara gece gündüz çalışırım.. Eyvallah kardeşim büyük küçük farketmiyo buyrun gelin.

Konu buraya nasıl geldi farkında bile değilim. Düşününki kafam o kadar karışık, o kadar dolu.

En son insanlar diyoduk sanırım. Yok kardeşim ben anladım, insan ırkının birbirine faydası yok. Ne geliyosa insandan insana geliyo şu amına koyduğum gezegeninde. Benim kadar hümanist bi insanı bile böyle bi düşünceye sürükleyenler, varolunuz efendim.
Sanırım bu yüzdendir Ahmet Kaya'yı bu kadar nedensiz sevişim. Sesindeki o ton şuan bütün yazdıklarımı anlayabilecek ve anlatabilecek kıvamda.

Sonuç olarak sayın okur ;
yazdığım bu yazının ne bir amacı var ne de bir anlamı.

Böylece bırakıyorum dağınık kalsın.
Bir ara gelir toplarım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ellerinizden öper :)