Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum.

4.4.11

geldim gördüm ve sövdüm.

Aylardır bloğuna hiç bir şey yazamamak nedir bilir misiniz siz. kağıtlara yazmak nedir bilirmisiniz siz. sınav mağduru öğrencinin netten uzak kalma dramıdır bu. sınav demişken ; öysm 'ye hala sövesim var. canlı yayına çıkıp hepsine küfür edesim var. her sene kopya iddası çıkıyor ve her seferinde de utanmadan inkar ediyorlar. ulan ayıp be. yapıyosun bari yapmadım deme. işin kötü yanı kanıtlayamıyorsunda. adamlar ne yapıp ne edip bi şekilde çıkıyorlar işin içinden. yazık be lan yazık. ben onca ayımı boşuna mı heba ettim. o kadar öğrenci boşuna mı çalıştı. milletin hakkını yemekten bıkmadılar. ondan sonra öğrenci isyan ediyo. eder tabi. sen milletin hakkını yersen eder. her sene kopya iddasıyla kendini iğrenç bi konuma düşürürsen eder !
eğer ki bu haksa , buysa adaletiniz ; isyanları bastırmicaksınız arkadaşım ! ben veya bi başkası hakkını ararken ağzını açmicaksın.
pazar günüde mitinge gidicem.
hepinize sövücem ve hakkımı, onca öğrencinin hakkını savunucam.
bu devlet adam olmaz orası ayrı bi mesele.
insanlarımız bu kadar cahilken, bu kadar pasifken hiç bişey olmaz.

neyse benim sinirim daha geçmez.
yazıcak çok şeyim var.
ara sıra geliciiimm buralara.

Lys 'ye çalışmaya devam.
g.tü kurtarmak lazım.
burdan gitmek lazım.

 esen kalın.

3 yorum:

  1. Hadi yine sen kurtarmşsın seneye benim zorlu maratonum başlıyor ne yapacağımı bilmiyorum blogumdan uzak(blogumu yeni açtım ama olsun :)) seninde bu işlere için dolmuş umarum lysde iyi puan almıştırsın inşallah seneye birşey çıkmaz sınv iptal kopya vs. bizimde başımız ağrımasın bu arada blogunu begendim 2009 dan beri yazıyorsan :) arada benimde bloguma bakarsan sevinirim adi görüşürüz cemalettin-yilmaz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. istediğim bölüme tutmuyor ne yazıkki. 1 sene daha buralardayım.bloğuma yazamıyorum pek vaktim olmuyor.beğendiğin içinde teşekkür ederim (:

    YanıtlaSil

Ellerinizden öper :)