Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum.

18.7.14

Mutlu Yıllar

Bir kere daha büyüdüm bu gün teknik olarak.
İlk doğum günümden beri dilediğim dileklerimden vazgeçtim artık. 
Olmuyor. 
Hep bir umutla yaşanmıyor. 

Beceremedim ben sanırım büyümeyi.
Yaşımla beraber büyüyen tek şey kalbim oldu.

Bu gün Retroturk'te çalan Seyyal Taner - Neden Gelmedin şarkısıyla uyandım.
Başlangıcı hüzünlü yapan bir insanın günü nasıl geçerse benim ki de öyle geçecek işte. 
O yüzden kendimi bu duruma erkenden alıştırmaya çalışıyorum.
Ha bir de bu gün sabaha kadar çalışıyorum. ( bkz: Hulki Cevizoğlu ile Ceviz Kabuğu )

Mutlu yıllar bana o zaman.

Aloha.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ellerinizden öper :)