Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum.

27.6.10

o2.36 *

oyunun adı aşk kan ve gül
sen katilsin bense maktül..

istediğin gibi yazıp yönettiğin oyunda başrol oynamak..
daha mutlu olabiliceğim başrol tekliflerini reddederken gelebiliceğim son noktayı hiç düşünmemiştim.
sen yazdın. sen yönettin.
oyunun bitiminde oyuncu ağlasada sen mutlu oldun..
evet. çünkü başarmıştın.
her şey istediğin gibi gitmiş, büyük kazançlar sağlamıştın.
bulduğun o saf , aptal aşık oyuncuyu hiç düşünmemiştin.
tıpkı kendi sonumu düşünmediğim gibi.

Günler geçtikçe daha da bulanıyor renkler.
resmimi tamamlayamamaktan korkuyorum.
fırçamdaki ıslaklığın ; kendini eskimiş , işe yaramaz bir hale getirmesinden,
paletimdeki renklerin yıllanmışlığının bozulmasından,
sonrada hayalimi alacalı bir çıkmaza sokmasından korkuyorum.
ama tualimi ve renklerimide bir o kadar seviyorum..

Şimdi tualimimi mi tamamlamalıyım ;
yoksa öylece bırakıp başkasının en güzel haliyle tamamlamasını mı beklemeliyim ?

ne dersiniz , hangisini başarabilirim ?

bilemiyorum..

17.6.10

Başlık mı ? Ne başlığı ?

uzun süredir yazamamanın hasretiyle söze başlamak istiyorum..
bilgisayarımın bozuk olmasından dolayı netten uzak kaldım..
kıskmen kötü bi durum.
evde pc başında geçirdiğim vakitleri bol bol sahilde değerlendiriyorum.
bu seferde çok gezmiş oluyorum. anneme göre tabii..
ztn aya yakındır okula uğramıyorum.
sıcakların iyice bastırmasıyla da gündüzleri evde film seyrederek akşamlarıda saile çıkaraktan vakitlerimi geçirmeye başladım.
deli gibi para harcamamda cabası.
acıyorum bazen bu hatuna yahu ..

gel gelelim sıcaklara.
oturulmuyor , kalkılmıyor , uyunmuyor..
fena bi  yaz olucak ..
nefes almakta güçlük çekiyorum.
günde 3 - 4 kez duşa girmektende bıktım.

yazın burda olmak istemiyorum.
sevgili t-mert ile marmarise akmayı düşünür gibiyiz.
babamın yanına en azından.
olmadı marmaris diye çıkarız ; rüzgar nereye eserse oraya gideriz..
fenalardayız..

farkettiyseni  " Aşk " tan bahsetmiyorum.
çünkü bıktım.
şuanlık mutluyum.
eğlenicek yer arıyorum :))


neysee canlarım ben arada uğramaya çalışıcam buralara..
Aloha ..